Favorit youtubers

1. KSI - JJ som han egentligen heter är min absoluta favorityoutber of all times. Hans kanal handlar egentligen om FIFA men han lägger upp mycket annat och har också gjort lite musik. Inget större fan av hans musik men han är superkul enligt mig. Vissa tycker att han är lite överdriven ibland och kontroversiell men jag gillar hans videos och skrattar konstant både åt hans äldre och nyare. Videon här nedanför är en av hans bästa (enligt mig) videor.
 
 
2. Gigi gorgeous - Vem här har inte en girlcrush på henne liksom. Helt jävla flawless. Gör riktigt bra videos. En youtuber som jag upptäckte inte för så länge sedan men en av mina favoriter. Bara kolla in henne , you won`t regret it :)
 
3.PewDiePie - Man kan inet bara lämna bort pewdiepie på en sån här lista. Jag är ingen gamer men till och med jag tycker hans videor är roliga, han gör ju inte bara gamingvideos. Superrolig youtuber som bjuder på sig själv och verkligen gillar det han gör. Väldigt ärlig youtuber och har alltid en massa roliga kommentarer :D
 
 
 
 
| |
Upp